A mai napot nem így terveztük, de végül is jól sikerült. Amikor a 86-os buszon utaztunk, hogy majd megyünk REA-t fotózni, akkor jutott Ádám eszébe, hogy van valami Merci tesztbusz a VÁR-ban. Amikor a Clark Ádám térre állt be a busz, akkor láttuk, hogy a Merci busz is áll be a megállóba. Egy kis szerencsével (és egy nagy adag futással) sikerült elérnünk a buszt, és mentünk is vele néhány kört.
Ami elsőre feltűnik, az az, hogy ez nem egy midi, hanem egy minibusz. Oké, hogy kb. 1 méterrel (és egy tengellyel) több van benne a hagyományos MB Sprinterhez képest, így több mint 8 méteres (egészen pontosan 8663 mm), de ez a busz akkor is hasonlít inkább egy kiránduló buszhoz, vagy éppen egy zöldségszállító kisteherautóhoz. A másik ami feltűnik az a tábla a busz elején. Beszélgettünk a sofőrrel, és Ő mesélte, hogy nem tudták feltölteni a kijelzőjét a busznak, így maradt a táblás módszer. A buszt egyébként Németországból hozták, és még ma este megy is vissza. A váltója 5 fokozatú, automata, a motorja Euro 5-ös, és mint általában az ilyen buszokban, az orrában van elhelyezve. (Mint az amerikai iskolabuszok, de azok is ugyan amiatt, mint ez. A busz teherautó alvázon nyugszik!) A buszon összesen két nyitható (billenő) ablak volt, plusz a sofőr ajtaján. A klíma nem volt a legjobb, mivel nagyon meleg volt a buszon. Az utastájékoztatás egyenlő volt a nullával. Ádám, Dávid és Balázs barátaimmal elől álltunk a sofőrnél, és a felszálló utasoknak mi mondtuk a "géptyúk" helyett, hogy: "16-os autóbusz a Széll Kálmán tér felé" A turisták azt se tudták mi ez, a budapestiek féltek rá felszállni, többször is mi szóltunk le a buszról amikor meghallottuk, hogy nem mernek felszállni rá, hogy: igen, ez BKV járat, tesztbusz, stb. Volt egy hölgy, akinek nagyon tetszett a busz, (az alacsony padló miatt) de sajnos már nem tudtunk ottmaradni, hogy néhány megállónyi utazás után ugyan ez marad-e a véleménye. Az én véleményem a buszról: nem ide való. Lehet, hogy ez Németországban jó, de itt (főleg a várbuszon) nem jó döntés. Az egyetlen jó megoldás az az automata rámpa, mind a két ajtónál. Az utasfolyosó keskeny, kevés benne az ülés. Ez az én szememben egy alacsony padlósított mini busz.