Rólunk

Ezen a blogon dani545 (danika5654) képeit, és beszámolóit láthatjátok/olvashatjátok. A blog a Budai Buszos Blogok egyik alapítója. Társblog: http://obudaieletkepek.blog.hu/

Google Translate

Facebook

Képek

Friss topikok

Credo Citadell 12 teszt Budapesten

danika5654 2011.06.06. 20:16

Ma reggel résztvettem a BKV-s, Credo-s sajtótájékoztatón, melyet a BKV 40 éves Óbudai garázsában tartottak reggel 10-től. Miután a riporterek végeztek, elvittek minket egy tesztkörre a Citadell 19-cel Óbuda Garázs -Bécsi út - Váradi utca - Vörösvári út - Bécsi út - Óbuda Garázs útvonalon. Az autóbusz nagyon szépen, és csendesen futott, de a továbbiakat róla majd az Ő cikkében. Kezdjük hát a Credo Citadell 12 kivesézését.

 Az autóbusz egész héten a 22/222 vonalakon jár. Moszkv.... akarom mondani Széll Kálmán tér és Budakeszi között. Nekem a 222-es vonalon sikerült kipróbálnom szakadó esőben, fülledt melegben, és jó nagy tömegben. A fülledt melegből kiindulva kezdeném is a klímával. Kicsit gyenge volt. Sok ember, zárt ablakok, kint eső. Ezen lehetne javítani. A motor jól viselte az emelkedőket. Utazás közben többször is hallottam szép szavakat a buszról, mint: "Hűűű, anyu nézd de szép busz." "Ez az új busz a BKV-nál?" (én örülnék neki-a szerk.) "Hol a leszállás jelző?" és hasonlók. Az utolsóhoz annyi, hogy tényleg van egy-két hely, ahova én még raknék, de nyilván nem véletlenül nincsen ott jelző. A belsőtér egyébként jól kihasznált, csupán néhány fura dolog van benne. Ami hibát találtam még benne, hogy az oldalsó számkijelző párásodik. (Ami ugyan annyira nem volt zavaró, de ne ezt a későbbiekben javítani kéne.) Szerintem Credóéknak ismételten sikerült egy jó autóbuszt összerakniuk. Egy hosszabb tesztnek többen is örültünk volna. Én remélem, hogy a BKV és a BKK rájön, hogy a Magyar Ipar termékeit kell venni, és sok-sok Credo Citadell 12 és 19 jön Budapestre.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bkvklf.blog.hu/api/trackback/id/tr232947005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2011.06.26. 15:28:28

Jónak jó busz ugyan, de a nagy termetűeknek kevés ülőhely jutott. Jó lenne ezt egy kicsit átdolgozniuk, bár az ARC-Ikarus szólójánál is hasonló a helyzet (sajnos), bár ott, ha egy sornyi ülőhelyet kivesznek, akkor meg lehet oldani, de itt, már kicsivel másabb a helyzet.
süti beállítások módosítása